2013. május 31., péntek

2. fejezet



2. fejezet
(Damon szemszög)

Miután Elena röviden felvázolta a helyzetet, meglepődtem. Nem gondoltam volna, hogy ennyire szereti Stefant. Döbbenetemnek hangot is adtam:
-          De Elena miért akarod ezt?
-          Nem is tudom, erre nem lehet ésszerű választ adni. –tűnődött Elena.
-          Te meg tudod mondani, hogy miért szeretsz vámpír lenni?– kérdezte pár másodperccel később.
-          Jó néhány érvet fel tudok sorakoztatni, ami a vámpírság mellett szól, de legalább ugyanennyit, ami ellene. adtam egy diplomatikus választ, de Elena nem érte be ennyivel, hanem tovább faggatózott:
-          Naaa, sorolj fel néhányat, kérlek! könyörgött, én pedig nem tudtam ellenállni azoknak a kiskutya szemeknek, tehát elkezdtem az érvek felsoolását:
-          Szerintem mindenképpen előny az, hogy szabad vagy, nem kötnek meg az alapvető emberi teendők, mint például, az alvás. Ki tudod kapcsolni az érzéseidet, ami sokszor nagyon jól jön. Gyors vagy, erős vagy és nem utolsó sorban szép is…ja, és sokáig élsz, tehát van időd mindenre, utazásra, kalandokra, nagy szerelmekre.
Viszont sok hátránya van többek között, az is, hogy ha valakit megismersz, nem élhetsz vele teljes életet, úgy ahogyan azt szeretnéd, mert a vámpírságod mindig közétek fog állni, a szerelmedet állandó veszélynek teszed ki, ha pedig eljön az a pillanat, amikor búcsúznod kell, kikapcsolod az érzéseidet és egy gyilkológéppé válsz.
Nem telepedhetsz le sehol véglegesen, mert egy idő után az embereknek feltűnik, hogy semmit nem változol, rájönnek, hogy vámpír vagy és hajtóvadászatot rendeznek, hogy elkapjanak. amikor befejeztem a mondandómat, láttam, hogy egy barna szempár csodálkozva és megrendülve mered rám, azt hittem, valami rosszat mondtam, de amikor néhány másodperccel később Elena szája az én ajkaimra tapadt meggyőződhettem róla, hogy minden teljesen rendben van.
Amikor ajkaink elváltak egymástól Elena halkan megkérdezte:
-          Tudod milyen régóta vártam erre?
-          Nem, de az biztos, hogy nem régebb óta, mint én suttogtam, majd  megcsókoltam.
Most már nem álltunk meg egy csók után, hanem lázasan vetkőztetni kezdtük egymást…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése